poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Warszawa ! :)

      Hejo !
Jak już wiecie, byłam na szkolnej wycieczce do Wawy!:D Miałam napisać coś w sobotę, ale cóż jakoś się złożyło, że nie miałam czasu. Opowiem coś o wycieczce :D
No więc 1 dnia zwiedzaliśmy ogólnie stare miasto, Grób Nieznanego Żołnierza i te sprawy, było całkiem fajnie. (Aha, wycieczka była 3-dniowa). Następnego dnia byliśmy w Centrum Nauki Kopernik i w Muzeum Powstania Warszawskiego. Później byliśmy na Stadionie Narodowym i w Łazienkach). Spaliśmy w Domu Pielgrzyma w Niepokalanowie i tam również było super ! :D Nie będę się już rozpisywać,opisałam wszystko, co zwiedzaliśmy. Podczas wolnego czasu także się świetnie bawiliśmy.  :)

Polecam piosenkę, której długo słuchaliśmy w autobusie: https://www.youtube.com/watch?v=EPHmUD0QfmM

A teraz zdjęcia:





                                                              to ja hahhaha :D




 <3




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz